ТЪРСИ
Гледане на Кафе

10 от най- добрите Digital-кампании на 2012 г

  През последните години може да се види как Интернет се превръща в доминираща медия: голямата част от читателите прекарват онлайн повече часове, отколкото във всички други медии взети заедно. Ако всички науки са произлезли от философията, то всички медии „влязоха“ в мрежата.
  В резултат на тези промени е трансформацията на всички реклами.
Преживяхме "края на света" и дори продължителните зимни празници. Заредете се с енергия и вдъхновение, спомняйки си (или откривайки за себе си) най-ярките Digital- кампании и вирусни видеоклипове на 2012.

Скок в бездната на Red Bull

  Red Bull, както знаем, "вдъхновява" и организира множество спортни събития, но през 2012 г., надмина себе си. В рамките на проекта Red Bull Stratos австрийският Skydiver Феликс Баумгартнер на14 октомври се издигна с балон на височина 39 километра и извърши свободно падане на Земята, установявайки няколко световни рекорда.
  Милиони зрители по целия свят гледаха невероятния "скок в бездната" в реално време: много камери, монтирани върху капсулата на балона и на Земята, следваха Феликс. Навярно сте гледали това видео в YouTube, а ако не, то непременно го вижте – впечатляващо!

 

Невидим Mercedes F-Cell

  Невероятно, но факт: вече има автомобили, които не вредят на околната среда. Това е Mercedes F-Cell: двигателят му използва като гориво втечнен под налягане водород. Вместо вредните емисии във въздуха, той изхвърля водни пари.
   Задачата на създателите на тази кампания била съвсем проста: да направят така, че за колата на бъдещето, да научат повече хора. Начинът да постигнат това е доста оригинален. За да подчертаят, че Mercedes F-Cell е «незабележим" за природата, решили да пуснат в един от градовете на Германия "невидим" автомобил. Колата-чудото обикаляла улиците цяла седмица, десетки медии разказвали и за нея научили милиони хора по целия свят.

 

"Ужасната истина" на Bodyform

Производителят на хигиенни средства Bodyform завоюва признание през 2012 г. благодарение на ироничния видео-отговор на изявлението на един човек на име Ричард, обвиняващ компанията в измама. Като дете, Ричард завиждал на жените в рекламата, които в някакъв "щастлив период" живеели необичайно пълноценен живот, ту се пързаляли с ролкови кънки, ту скачали с парашут. Когато малкият Ричард пораснал, той ужасно се разочаровал: оказало се, че в този много "щастлив период" собственото му момиче не излъчва щастие, а обратно - просто е непоносима.

 

Големият мотиватор Nike FuelBand

  Nike е известен с мотивиращите си видео-клипове за преодоляване и победи. През 2012 г. Nike отиде по-далеч, като предложи един напълно нов продукт в същата концепция. Високо технологичната гривна на Nike FuelBand направи фурор на пазара и бързо се превърна в един от най-модните продукти сред личните джаджи.
   Nike FuelBand проследява всяка физическа активност с течение на времето, стъпки или изгорени калории, отчитайки полезния товар, който е в състояние да издържи тялото на потребителя, в зависимост от физическите му параметри.
   Потребителят може да зададе предварително дневната си норма и гривната FuelBand ще следи, колко енергия вече е изразходена и ще напомни за необходимостта от тренировката ви, използвайки индикатори в червен, жълт или зелен цвят. С приближаване на поставената цел, цветът се променя от червен към зелен. Така всеки, който малко се движи или се кани да започне „от утре“, може да се радва на малките си победи чрез уеб-интерфейс или мобилно приложение за iPhone.

 

Отговорен за Швеция

  Ето това е истинска демокрация: официалният Twitter акаунт на Швеция - @Sweden- се води от гражданите на страната! Така са решили да покажат на чужденците истинската Швеция, през очите на различни нейни представители. Всяка седмица, заглавието "отговорен за Швеция" се премества към нов шведски Twitter потребител. Забележително е, че записите на "отговорен за Швеция" не се цензурират.

  Вярно е, че не е без инциденти. През юни @ Sweden попада в ръцете на някоя си Соня Ейбръхамсън, по прякор "Хитлер", която е скандално известен с нацистките си възгледи блогър. В резултат на официалният акаунт на Швеция се появиха нацистки лозунги и обиди към читатели. Въпреки изстъпленията, смелата инициатива на Швеция заслужено получи много възторжени отзиви.

 

Малко драма от TNT

  Американския телевизионен канал TNT анонсира началото на излъчването си в Белгия по много необичаен начин. В тих район на един от белгийските градове, където обикновено не се случва нищо особено, поставили червен бутон с надпис: "Натиснете, за да добавите малко драма". След като някой от пешеходците натисне бутона, на площада изведнъж се разгръща вълнуващо драматично шоу -  с бой, стрелба, състезателни коли, и полуголо момиче на мотоциклет. Шоуто завършва с лозунга "Ние разбираме от драма."

  Както знаете, половината удоволствие от флаш моба – е да наблюдаваш реакцията на другите. Благодарение на своята неочакваност и зрелищност, всичко случващо се на площада в белгийското градче, приковава вниманието на случайните  минувачите, а след това и на един милион зрители в YouTube. Резултатът – признанието за едно от най-добрите вирусни видеа на годината.

 

  Поименна Coca-Cola

  Персонализацията е отлична идея, ползата от която вече са оценили стотици марки и милиони клиенти. Coca-Cola успя да изтръгне най-доброто от такава проста идея – бутилки, с написани върху тях популярни имена. Резултатът е: 7% покачване на потреблението в страни ката Австралия, където напитката не се радва на особен интерес. Представете си общите мащаби!

 

Кампания за борба с тютюнопушенето в Тайланд

  Всички опити за борба с тютюнопушенето се оказват напразни. Тайландската фондация “Пропаганда за здравословен живот“ решила да извика на помощ деца. В рамките на акцията, децата приближавали до пушачите по улицата и молили за цигара. Възрастните, разбира се отказвали и обяснявали, че да се пуши е вредно. В отговор децата давали  на пушача листовка с лозунга: „Вие се притеснявате за мен. Защо не се притесняваш за себе си? “
  Ясно се вижда, че много от пушачите се замислят. Според фондацията броят на обадилите се с желание да откажат цигарите след акцията се е увеличил с 40%. Видеото спечели стотици хиляди посещения на YouTube.

 

Мигновена трансформация от Nivea

  Производителите на козметика обичат да обещават невероятен ефект, незабавно превръщащ обикновените жени в неустоими красавици. Благодарение на Nivea няколко френски жени са успели да преживеят такава мигновена трансформация за себе си. За останалите е удоволствието да гледат тяхната реакция в YouTube.

 

Убийствена свежест от Tic Tac

  Организираният във Франция флаш-моб от производителя на освежаващите дъха бонбони Tic Tac не е за хора със слаби сърца.  Как бихте реагирали, ако всички хора около вас изведнъж припаднат?

 

 

Гледане на Кафе
Дата: 18 - ти януари 2013г.
Търсене: 10 от най- добрите Digital-кампании на 2012 г
10 от най- добрите Digital-кампании на 2012 г
Заредете се с енергия и вдъхновение, спомняйки си най-ярките Digital- кампании и вирусни видеоклипове на 2012
Очаквайте ерата на добрите новини
Добрите новини, ако сте забелязали, се срещат много рядко. По някакъв начин ние се справяме с това.
Intel се оттегля от пазара на интерактивни телевизори
Корпорацията Intel реши да разпусне клона си Digital Group Home, специализиран в изделия за потребителска електроника.
Ще строим градове със симулаторът Cities XL 2012
Проектът Cities XL 2012, продължение на поредицата от градостроителни симулатори, влезе в продажба, съобщава издателят Focus Home Interactive.
На Олимпиада – 2012 ще събират енергията от стъпките
Тротоарите на главния стадион на Олимпиада – 2012 ще бъдат покрити с плочки, събиращи енергията от стъпките на минувачите.
Метеоритът паднал в Челябинск не е фрагмент от астероида 2012 DA14
Рано сутринта на 15 февруари 2013 г., в небето над Урал и Поволжието са наблюдавани множество метеори.
Русия на Оскарите 2012
Въпреки безспорния авторитет в света на киното и очевидния талант, Никита Сергеевич Михалков, по някаква причина, непрекъснато е критикуван. При това, всеки жест, всяка дума ... Нито една стъпка на режисьора не минава без скандал.
Първият в света билборд, правещ вода от въздуха
Рядко рекламните кампании са толкова полезни.
Кафе машина ще запомня собственика по пръстовите отпечатъци
Достатъчно е собственикът и домочадието да се докоснат до специален панел и умната машина ще приготви напитка на всеки - по любимата му рецепта.
Продажбата на раницата LA Martin Jetpack ще започне през 2012 година
Цената на оригиналният апарат за самостоятелен полет е 100 хиляди долара, включвайки и двуседмичен курс на обучение.
123456 ... 8
 
новости, забавни и любопитни факти за игри, приложения, джаджи, интернет, бизнес, култура, наука, техника и други