ТЪРСИ
Гледане на Кафе

Южнокорейското метро се превръща във виртуален супермаркет


 

Гледане на Кафе
Хайтек-шопинг в сеулското метро. (снимка: Cheil Worldwide)

В очакване на влаковете хората сканират със смартфоните си QR-кодовете, поставени върху снимки на стоки, изложени върху рафтове в реален размер – и правят поръчки за вкъщи.
  Южнокорейската верига супермаркети Homeplus, собственост на корпорациите Tesco (94%) и Samsung (6%), отдавна заема второ място в страната по онлайн-продажби. Партньорството със сеулската рекламна агенция  Cheil Worldwide помогнало на Homeplus да излезе тази година на първо място, благодарение на оригиналната идея за виртуален супермаркет в метрото.
  На метро станциите в Южнокорейските градове пътниците се застояват пред стъклените стени, отделящи ги от влаковете. Когато влакът спре на платформата, в стените се отварят врати и пътниците се придвижват. Стените, естествено, са облепени с рекламни плакати. Остроумната Homeplus  е купила рекламното пространство на станциите с най – голям трафик и всяка сутрин окачва по рафтовете актуални снимки на стоки,направени в техните магазини. Разплащането на сканираните стоки става чрез интернет.
  Продуктите и стоките се доставят в къщи, по време, когато хората се връщат от работа.
  Онлайн-продажбите на Homeplus са се увеличили със 130% за първите три месеца от съществуването на метросупермаркетите (от ноември 2010 г. до януари 2011 г.). Веригата изпреварила в онлайн-продажбите своя основен конкурент E-mart и излязла на върха, имайки по –малко реални магазини. Cheil Worldwide е получила наградата „Златен лъв” на рекламния фестивал в Кан за директен маркетинг. Много корейци се избавили от опашките пред касите на супермаркетите след края на работния ден.
 

Гледане на Кафе
Дата: 6 - ти юли 2011г.

Виж източниците за тази статия
Търсене: Южнокорейското метро се превръща във виртуален супермаркет
Южнокорейското метро се превръща във виртуален супермаркет
В очакване на влаковете хората сканират със смартфоните си QR-кодовете, поставени върху снимки на стоки, изложени върху рафтове в реален размер – и правят поръчки за вкъщи.
Научиха робот да разпознава продукти от супермаркет
Механичният помощник сортира покупките Ви, поставя ги в плик и Ви помага да ги отнесете в къщи.
Чип превръща любителските снимки в почти професионални
Чипът в реално време – буквално за части от секундата – може да извърши цял набор от манипулации върху снимката.
Увеличителна леща превръща телефона в таблет
Докинг-станцията Mini Cinema за iPhone има същото предназначение – да увеличи изображението при гледане на видео.
Изпробвана е плаваща вятърна турбина, която може да съхранява енергия
Инсталацията, създадена в Швеция, не само превръща вятърната енергия в електричество, но може да се използва като място за съхранение на кинетична енергия.
Може ли робот да обича и да бъде обичан?
Ако се вярва на създателите на механичния симулатор на емоции Lovotics, напълно е възможно. Друг е въпросът, дали може да се разчита на взаимност…
HP споделя визията си за компютрите на бъдещето
Hewlett-Packard Company разказа за няколко концептуални дизайнерски разработки в областта на персоналните компютри и дисплеи,използвани от режисьорите на хита Real Steel с Хю Джакман(Hugh Jackman)в главната роля.
Играчката Dough Globe
Образователните игри стават все по-умни, практични и... все по-малко детски.
Интерфейс за компютрите на бъдещето
Съществуват и независими разработчици, правещи чудесни неща, базирани на най-новите технологии на Microsoft.
Индийски архитект е предложил град – тръба
Индийският студент по архитектура Абхинав Шарма предлага една много красива концепция за голям, закрит от всички страни град, който би могъл да са построи буквално над река Ямуна в Делхи.
 
новости, забавни и любопитни факти за игри, приложения, джаджи, интернет, бизнес, култура, наука, техника и други