ТЪРСИ
Гледане на Кафе

Прима ординален маркетинг ще се тества върху маймуни


Гледане на Кафе
Агенция Proton и учени от Йейлския университет са разработили рекламна кампания специално за маймуни - капуцин.
  Ръководителите на Ню- йоркската рекламна агенция „Proton” Keith Olwell и Elizabeth Kiehner през 2010 г. присъствали на конференцията TED Global, където се впечатлили от разказа на еволюционният психолог Laurie R. Santos от Йейлския университет за изследванията, проведени с капуцини-фавн. Тези представители на един от най – социалните видове маймуни, под ръководството на учените, усвоили основите на икономиката. Капуцините разменяли метални жетони за ябълки и краставици. Когато изследователите „поевтинили” ябълките, капуцините взели рационално решение и започнали да разменят всички жетони за по – евтиния продукт.
  Проучванията показали, че маймуните в своето икономическо поведение, както и хората, понякога се ръководят от ирационални мотиви. Тази маймунска черта са решили да използват рекламните агенти от „Proton”, обединявайки усилията си с учени от Йейлския университет. „Proton”  опитно ще изяснят, дали рекламните плакати са подействали на маймуните при избора им на храна, като паралелно ще проверят, действително ли в основата на рекламите лежат сексът и властта.
  Същността на изследванията ще се състои в окачването на големи билбордове, рекламиращи вкусно цветно желе, пред волиера с капуцини. Когато маймуните се „зомбират” достатъчно, ще им предложат избор между рекламираното желе и друго, еднакво на вкус, но с различен цвят.
  На 25 юни 2011 г. по време на фестивала „Cannes Lions”, „Proton” демонстрираха пред колегите си „най – лесния” начин за създаване на рекламна концепция, обяснявайки за прословутите плакати, които до края на изследването никой няма да види, освен създателите им и маймуните. На първият плакат са изобразени желе и женски капуцин, показващ гениталиите си. На вторият – желе и лидерът на капуцините алфа-самец. "Проучванията показаха, че маймуните наистина обичат фотографии с алфа-самци и гениталии, и смятаме, че ще можем да повлияем на „покупателските” им предпочитания." - казва г-н Olwell. Със затаен дъх очакваме реакцията на капуцините!
  Описаната по-горе работа с маймуни капуцин придава нов смисъл на скеча на Монти Пайтън („9 от 10 домакини не могат да различат масло  Whizzo от мъртви раци"):
 
Гледане на Кафе
Дата: 28 - ми юни 2011г.

Виж източниците за тази статия
Търсене: Прима ординален маркетинг ще се тества върху маймуни
Прима ординален маркетинг ще се тества върху маймуни
Агенция Proton и учени от Йейлския университет са разработили рекламна кампания специално за маймуни - капуцин.
Социалният проект Microsoft Socl
Microsoft Corporation, според слухове от уеб източници, тества собствена социална мрежа Socl, спомената за пръв път през лятото.
Южнокорейското метро се превръща във виртуален супермаркет
В очакване на влаковете хората сканират със смартфоните си QR-кодовете, поставени върху снимки на стоки, изложени върху рафтове в реален размер – и правят поръчки за вкъщи.
Учени се научиха да пишат и рисуват върху вода
Руски учени се научиха да пишат върху вода. Специалисти от Новосибирск са усвоили печатането с мастило върху вода. Технологията позволява да се печата директно върху водната повърхност.
Електронното перо Wacom Inkling трансформира рисунки върху хартия в цифров вид
Компанията Wacom, в средата на септември, ще започне продажбата на оригиналния компютърен аксесоар Inkling за художници, илюстратори и дизайнери.
Маймуните могат да правят изводи от собствените си грешки
Способността да планира своето поведение въз основа на миналия опит до сега се считаше за привилегия на човека. Изследователи от университета в Йейл показаха, че и маймуните също могат да съжаляват за неправилните си постъпки и да ...
От електронен - към изкуствен мозък
Изкуственият аналог на малкия мозък в експерименти върху животни се оказал напълно функционален: електронната протеза превеждала сензорните данни в двигателни реакции и осигурявала изработването на условен рефлекс.
Ценим самия разговор повече от предмета на разговор
Получаваме удоволствие не толкова от закупената вещ, колкото от процеса на покупка.
Отсъствието на баща влияе върху половото съзряване на момчетата
Момчетата, растящи без баща, достигат по – късно полова зрелост от връстниците си, но по – рано стават бащи. Това е заключението на учени от Лондонското училище по икономика -Великобритания.
Разликата във възрастта влияе върху умствените способности на братята и сестрите
Учени от Университета Нотр Дам (Франция) установили, че братята или сестрите, чиято възрастова разлика надвишава две години, показват по-високи образователни постижения в сравнение с тези, чиято разлика е по-малка.
123456 ... 23
 
новости, забавни и любопитни факти за игри, приложения, джаджи, интернет, бизнес, култура, наука, техника и други